петък, януари 28, 2011

Night's thief




Не съм те преживяла.

Чувствата ми се стичат по пода, докато се опитвам да те избърша от лицето си.
Ръцете ми вече не се допират до нищо, вакуумът, в който съществуват е миналото, в което ме остави. Студът е второто ми палто в края на зимата, който скоро ще започне да се влачи след последните ти думи. Никога нищо не ми е носило такава болка, каквато ти, когато те няма. Актът на липсването ти ме изпълва до зениците. И те преливат. Таванът на стаята е моята машина на времето, моят измислен паралел, в който те срещам. Още. Упорито е бял, за да ме накара да те забравя. Но се вкопчвам с импулсите си, с диханието си, с туптенето на сърцето ми, за да не ми се изплъзнат последните ми думи. Те не трябва да са "сбогом". Те не трябва да са тук, сега. С теб имаме още цял март, цял април, цял май да живеем!...
Не съм те преживяла.
От пода на стаята светът изглежда по-голям.по-пълен.по-твой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар