неделя, януари 09, 2011

ЕТО!





Ето.Ето!Не е ден като вчера.Не е като преди,като миналата година.
Ново е.И ми е страшно приятно,че не се разпознавам.
Имам качеството да спирам да бъда влюбена в него,щом се смени годината.Така беше и преди.Но ето ме-пиша диалози,седя и пия чай Иив, и слушам една прегракнала виола,която би трябвало да бъде романтична.Но не е.И аз не съм.Но съм на пътя към себе си,което е вдъхновяващо,лечебно...защото тази среща за мен беше разрушителна.А не съграждаща,не спасяваща.Може и да е недостатък,но се радвам,че винаги се влюбвам фатално.Така е по-интересно.Но ето.Ето,че сега мога да започна деня си просто с мляко и канела.А-Не-с него и нищо повече.
Усещам се прекрасна.Не,не бъркам, скромността няма нищо общо с вълнението.
И... ето как стоят нещата-когато светът ти се струва променен,най-вероятно ти вече не си същият.
А моят свят е станал истински рай под небето.И е прекрасен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар