четвъртък, октомври 29, 2009

Вето. Не.то. Не.ти.

Ние казваме НЕ!
И когато ни питат, ние казваме НЕ!
И когато най- много ни се чувства, ние казваме НЕ!
Майната му на "мъжа", да спасим себе си!
Майната им на това какво искат или дават!

Аз повече няма да чакам, тя повече няма да чака!
Повече няма да се надяваме, да се молим, да искаме, да будуваме, да размишляваме, да се задълбаваме, да се отегчаваме, да се депресираме. Повече не! И на мен ми писна, и на нея й писна. Твърде много понасяме твърде големи разочарования, които твърде силно ни разбиват. Нищо, че после се събираме. Наново.И днес..пак сме цели.

И без теб ще живея. И тя без него, сигурна съм, че може.
Вливам се в себе си, толкова истини, толкова смях.
Присмивам се на всичко, което някога мечтаех да имам.
Не. Ти не си част от живота ми. Не. Ти няма да ме видиш да плача.
Не. Аз съм различна.
Не. Не пробвай. Спести си усмивката. Твърде дълго се преструва така.
Не. Аз ти махам от другия край на нощта.
Лека нощ. Аз вече ще живея така.
Прекалено много изстинах.
дори още много да те ...
забранено ми е да го изричам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар