вторник, октомври 27, 2009

Юбилей

Честитка!
Скромност?!
Не, благодаря.

Глупачка!
От наивност?!
Да, моля.



И когато ме питат "Защо?", аз все още се правя на глуха.
И когато ме гледат неразбиращо, аз все още нищо не виждам.
Не ми пука! Разбираш ли?
Никак, въобще, ни най- малко. Не ми е тъжно, самотно ли? - жалко.
Изобщо не ми ги поднасяй.
Прекалено дълго търпях.
Крайно. Време. Е. Някой. Да. Те. Просветли.


Късмети за щастие, детелини за радост, слоне за мухи, кутийки за щастие, думи за монолог, който само ТИ си мислиш, че е диалог. Глупост за по- голяма, живот за забравяне, спомени за намразване, усмивки за лицемерие, истина за болка, бонбони за колкото да има, любезност за доброто поведение, лъжи за всичко по принцип, нови неща за замяна, стари неща за подмяна (няма нищо вечно). Чувства за рециклиране, студени преградия за изолиране, дъвки за дъвчене, тетрадки за писане, моливи за острене, скици за рисуване.
Да се радваме докато можем. радост за... кого?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар