понеделник, ноември 23, 2009

Скучни междучасия. Не, по-скоро стълбищни.

СлънцеМое: Искам да намеря голямата любов! Ей така - да я срещна и веднага да разбера, че е тя! Да се влюбим от пръв поглед, аз да го видя, той да ме види и...
Хапчицата: Да бе...любов от пръв поглед! Ти как си го представяш?!
СлънцеМое: Представям си го с 10 години по-голям от мен, ах...! Е, добре де, може и да не е от пръв поглед...но все пак...А понеже, да, това си е моята фантазия - ще го срещна, и да- ще се влюбя от пръв поглед, и не- няма да бъде нещастна любов, и да- той ще е единствен, и не- не ми пука, че звучи нереално, защото да- аз все пак ще го търся, а иначе- не, не се надявам излишно...просто много ми се иска, защото да- аз си измислям света и да- в него всичко ще е хубаво, и не- няма да съм сама, все сама, и все самотна... Да- ще се влюбя, да- ще видиш и не- няма да е скоро, защото- да, нищо не става веднага, поне не хубавите неща, а и да- моята Любов ще е хубава! И не- не ми се смей...защото- да, това е страхотен начин на изказване!
Хапчицата
: ... (смях, смях, смях, смях,смях...)


*с малко парафраза, защото- не, не помня дълго, и леки допълнения, защото- да, винаги има какво още да си кажем.

Няма коментари:

Публикуване на коментар