понеделник, ноември 16, 2009

All because it's sunshine

А, не! Вероятно бях станала толкова черногледа, че изобщо не забелязах днешния прекрасен ден. А именно:
1. Събудих се.
2. Помнех хубав сън.
3. Ще се сбъдне след осем дни.
4. Хороскопът не беше никак зле.
5. Прочетох забавен виц.
6. Rolling Stone ВЕЧЕ Е НА БЪЛГАРСКИ!!!
7. Милата ни екс-класна беше в изключително добро настроение.
8. Съответно аз също.
9. Милият ми Панайотко ми направи малка услуга.
10. Германия не е чак толкова трудна.
11. Четири часа!
12. Дългокосата Снежанка все пак имала чувства!
13. Хепи в "Happy" с Весето.
14. Уеджиссссссс
15. Дълъг, топъл разговор.
16. Тефтерът действа.
17. Обяд пред НАТФИЗ.
18. Четири стотинки бакшиш.
19. Любезен изпращач.
20. Находка и съответно ново попълнение в гардероба.
21. Все още има джентълмени в тея автобуси.
22. Времето в 14:01 беше страхотно.
23. Злати.
24. Малкото коте.
25. Милата Моя Любов ме обича.
26. Аз я обичам също.
27. Денят още не е свършил.

27 малки неща, които правят времето наоколо. И моето. И слънцето. И радостта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар