понеделник, ноември 09, 2009

Човекът и Другият Човек!!!! (мистър Деп, господин Бейл, моите нескрити въодушевления)

"............
- Кога се влюбихте за първи път?

: Бях на 8, видях съседското момиче да се реши пред огледалото в розовата й стая, играеше си на принцеса, кокетничеше, имитирайки снимка закачена на стената й. И тъй като я интерпретираше доста интересно, реших да разбера на кого толкова се възхищава... Е, само ще кажа, че първата ми любов, както се установи по-късно, бе трийсетгодишна мадама от плейбой...
: Когато срещнах Ванеса. Това е.
(следва тежка съчувствена приятелска прегръдка от страна на Крис)
............
- Философията ви за живота накратко?

: Цитирам: "Животът е прекалено важен, за да говорим сериозно за него". И съм абсолютно съгласен.
: Моят пък не е. За това пък изобщо не съм се замислял за философии, в смисъл, че нещо не ми се получава това с философията. Даже, когато учих в колежа философия, философията ми беше доста по-различна от тази на останалите, е, то да беше само в колежа... принципно философски погледнато... (обръща се към Джони, който го гледа с нескрито притеснение ала "Ехо?!")...философски погледната цялата философия се крие в това да изчерпаш философията на другите...яко, нали?
: Да, много яко, и толкова накратко я разказа, че днес ще трябва да останем с 3 часа повече...(плези се)
...........
- А философията ви за... (укорителен поглед на Джони към мен, след което бързо се поправям)...исках да кажа...какво са приятелите за вас?

Крис се обръща към Джони: Скъпи Джони, пиша ти това писмо, за да ти кажа колко много значиш ти за мен...от както те срещнах животът ми се промени до неузнаваемост (бурен смях от другата страна), а именно: осъзнах колко некадърен актьор съм всъщност, дъщеря ми ми заяви, че иска чичо Спароу да й е баща, а не Батман, освен това ми поръча да ти предам, че специално заради теб ще отвори шоколадница, за да се ожениш за Сандра...(настъпва заразителен смях в цялата група)...ето...ето това е то приятелството...взимаш жена ми, детето, пират си и търгуваш с шоколад. Как да не те обича човек?!
(след като си поема дълбоко дъх) Джони заявява: Той винаги говори тоооолкова много...(обръща се към Крис): Ти пък ме убиваш! Убиваш най-добрия си приятел за торба пари...добре няколко торби, добре де, доста... без значение, да ти е гадно за шоколадницата!
...
И всички се смяхме. И те отидоха да купят шоколад."

SUN,
"Public enemies" interview, by Jane M.

Няма коментари:

Публикуване на коментар