сряда, януари 13, 2010

Химията ще ми/ти извади очите.

Аз съм кучка, НЕ СЪЖАЛЯВАМ! И не те мразя, просто изгубих целия си респект към теб! И не го правя от чувства. честно. Та аз дори не го харесвам. Просто имам нужда да знам, че той мен- да. И ако това ме прави лоша- окей, така да бъде. Уморих се да следвам нечии стереотипи и норми и тн, и тн.
И ми е омръзнало от копи историйките ти.
НЕ СЕ ИЗВИНЯВАМ, ЧЕ АКО НЕ БЯХ АЗ, ТИ ДОРИ НЯМАШЕ ДА ЗНАЕШ НАПОЛОВИНА ТОВА, КОЕТО ЗНАЕШ СЕГА!
само за протокола, де. не, че нещо.
Друго... а, да
1. Ще го направя, дори после да съжалявам.
2. Съжалението след не означава, че преди не си се накефил.
3. Ако искам ще съм моногамна. Не искам. Проблемът е решен.
4. Нещата, които би било добре да забравим, ние най-упорито помним.
Затова те разбирам, че ми се сърдиш.
5. ОНОВА не значеше нищо. спри да ми го натякваш.
6. Когато отново имам пистолет, ще го използвам.
7. Не питай за мен. Не използвай името ми. Повтарям се, но ти не разбираш от дума.
8. Ще го направя тоя тъп проект, каквото и да ми коства това.
9. Чувството ми за вина отдавна е умряло.
Веси каза: Както и всички други чувства.
10. Съвест? Не, меРси.
11. Не ми харесва, че хората си тръгват. Но в крайна сметка не може всички да отиваме на едно и също място.
12. Още съм много влюбена във Владо. Вече не така обсебващо, но още го обичам.
13. Мисля.че.винаги.ще.е.така.
14. За Бога, вярвам в хороскопи!
15. Поне един от моите фейсбук приятели иска да спи с мен.
да си каже, за да няма неясноти.
16. Ходя на фитнес. Предимно, заради себе си. И малко, заради Калоян. Който вече не е свободен. Да, винаги така става.
17. ЙОГА, бейби!
18. Мисля, че някои определени хора са долни лицемери. НО умело го прикриват зад криворазбрани мои шеги. Които не са съвсем шеги. За тях.
19. И как все попадам в задръстени улици, триъгълници или многоъгълници?
Ще си получа обяснението през м/усрочната.
20. Понеже се уча от Ивето, да, ще го получа,НЕ-ГО.Е-ДИ.
21. през Междусрочната!
22. Нямам НИЩО против еднократните връзки.каквото и да казва Дидо.
23. Аз Обичам да Рисувам. И да пиша.
24. Ще изпратя сърцето си на някой като теб.който и да си.
25. Когато прекалявам, то е защото 'искам' е любимата ми дума.
26.винаги, винаги си тръгвам, когато ми е най-хубаво.затова не ме чакай да се върна.никога,никога.следващото ми идване няма да е завръщане. всичко ще е съвсем ново.
27. Химията ще ми/ти извади очите.



Няма коментари:

Публикуване на коментар