събота, юни 05, 2010

Love is old,love is new,love is all,love is you.

за последно ще те гледам
тези сезони колко бързо край мен се въртят
не зная.
не ми се искаш.
и не ми липсваш.
и не ми се обаждаш.
а ме докосваш.
и шумно сънуваш.



той става рано.
тя се събужда малко преди обед.
той пиe кафе.
тя си прави мляко с мед.
той е подреден.
тя е хаос,опакован в буркан с желания.
той не знае имена на цветя.
тя самата е цвете.
той е щастлив в свой собствен свят.
тя живее не само в един.
той е призрак на дните.
тя е полъх от слънцето утре.
той е сладко.
тя е горчиво.
той е мамещ.
тя е убиец на изкушения.
той е мълчалив.
тя шепти на всички езици.
той не чака,но чака нея.
тя се връща,но не се връща при него.


тя минава през него като вятър.
непозната.
може би.
но не и когато..

Няма коментари:

Публикуване на коментар