понеделник, май 17, 2010

ТИТИтитититити

обичам те.обичам те.обичам те.обичам те.

Обичам те, когато се връщаш.
Обичам те, когато си отиваш.
Обичам те, когато се смееш.
Обичам те, когато тъжна си.

Обичам да те гледам как се отегчаваш.
Обичам да те карам да се усмихваш.
Обичам да те виждам влюбена.
Обичам да те прегръщам.
Обичам да изпълваш деня ми с емоцията си.
Обичам цветовете, в които преливат думите ти.
Обичам те задъхана, ядосана, взривена.
Обичам те рано сутрин по пантофи.
Обичам те късно нощем в дългите ти откровения.
Обичам те заспала.
Обичам те във слънцето.
Обичам те в сивите пантофки.
Обичам те, защото си Моята сродна душа.
Защото само ти успя да ми докажеш, че душата съществува.
Обичам те, когато си виновна.
Когато нямаш думи и мълчиш.
Обичам те когато ми разказваш.
Обичам те, когато ме посрещаш.
Обичам те в прегръдките си.
И с размазан грим.
Обичам и косата ти в дъждовно време.
Обичам те с цветя.
Обичам те от раз.
От разстояние.
От целувка.
Обичам те.
И в Египет, и на Марс!И на някоя звезда.
Обичам как ми правиш торта.
Обичам как се обръщаш към мен.
Обичам, че те има.
И ти си тъй прекрасна.
Ходеща сбъднала се тайно някъде мечта.
Обичам те, обичам те, обичам те!



Няма коментари:

Публикуване на коментар