четвъртък, април 29, 2010

мммммммммммм да!!!!

настроението ми е като розов цвят с вкус на портокали.
ти ме правиш щастлива.
той ме прави щастлива.
Вили ме прави щастлива.
ухае на любов!
тупти като юлска мараня.
издига се над асфалта и се спуска.
а Луната!
Боже, Луната!
Когато "С любовта шега не бива" остава само Луната.
Не съм била по-истинна.
Не съм била по-сигурна.
Не ми описвай ситуации.
Не ми кради от усмивката.
Давам ти я цялата.
Не е било така.
Само миналата година по същото време.
Чака ме.
Чака ме.
Същият е.
Влюбен е.
!!!!
Любов.
Любов.
И пак.
Любов.
Очите ми пъстри са.
На слънце разказват за миналия Май.
На сянка пият кафе от цветни чаши.
Миглите ми само знаят как те обичам!
Пиша си желанията.
Не пестя от времето.
Говоря несвързано.
Говоря обвързано.
Аз съм пристрастена.
Към това да го обичам.
Такситата.
Мини Купърите.
Алфа Ромеотата.
Ромео.
Жулиета.
Хамлет.
Лир.
Отело.
Дездемона.
Червеното!
Златистото.
Пантофките.
Душите.
Стаматия!!!!!!
Лятото.
Морето.
Розовият дюшек.
Шарената сол!
Морската сол.
рецепти за щастие!
думи в монолози.
звуци в какафония.
ареали.
територии.
граници.
няма ги.
рамкирам думите му.
покриват се с прах.
забравям ги.
а той е същият!
същият е!
очарователен.
а Златина е влюбена!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!
поглеждам, вглеждам се, гледам те..
КАТО ЗА ПЪРВИ ПЪТ!
откривам въздуха както преди.
не си помня сънищата.
заета съм да мисля за реалността.
тя ..е щастлива.



Няма коментари:

Публикуване на коментар