четвъртък, април 15, 2010

Лавандула, чай, април.

"Защото в крайна сметка... някой ще дойде, ще те разтърси и ще те изтръгне от удобното си кътче, в което си се настанила"


ммм...ново ми е. сякаш са ме измъкнали от комата на дългото разочарование, за да ме пратят в пътечката на новото очакване. отдааавна съм забравила какво е да харесваш някого само, защото е свеж полъх по средата на пролетта. загубила съм съзнанието си да способствам нещата да се случват по мое му. принципно.

"просто го разтърси ти"

ще ти се изсипя като внезапен светъл ден след дълъг мрак. и ще ти говоря. ти ще заминаваш. ще си някакъв различен. ще ме чуваш, ще се правиш, че ме слушаш. ще побързаш да си тръгнеш. ще поискаш нещо. аз ще съм ти новост. ще съм начало. ще сме двама - неготови. нереални. неразлични. ще те чакам малко. ти ще се отърсваш дълго. ще съм неочакван бряг. безсмислен разговор. ще ме вдъхновиш,за малко. ще получиш чар. ще дадеш усмивка. ще те гледам. ще те сравнявам с някой спомен. ще те преценя. ще те измеря в бъдеще и време. ще ме погледаш малко. ще се смутиш, навярно. ще ти бъда една от първите. ще си ми един от първите. аз ще съм знак за промяна. ти ще си тази промяна. ще си нужда. ще почакаш с мен. ще си измисля начин. ще те хвана за ръка. ще бъда спънка. ще съм ту досадна- ту желана. ще преливам в твоето съзнание. ще ме питаш. как. кога. накъде.
ще направим спомен. ще спасим нощта. ще оставим щастие. там, където бе Съдба.
ще поема на обратно. ще си миг с цвят най-зелен. ще се търсим отново. ще оглеждаме тук наоколо. ще отговарям. ще те помня. ще се засмеем. ще си кажем чао. ще бъдем тривиални. ще спасяваме неловкото мълчание. ще се губим. ще се направим наново.


без имена.
категорично няма случайност.
категорично има любов.


П.С: тук има Вили♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар