понеделник, март 01, 2010

ОПИТАЙ МЕ...ПРОБВАЙ МЕ...ВКУСИ МЕ...


"Хубав месец е март, февруари се изнизва през задната врата и пролетта вече чака на прага. Подходящ месец за промяна."

"Шоколад"


е, така става като гледаш където не трябва!
Не, не, не, неее, де!
Това е някаква паралелна реалност, хаос някакъв, друго време!
Той е ...
Да знаеш...и аз не вярвах, че чувствата на хората могат да се обърнат на 180 градуса ("
Somersault").

Научила съм, че паяк преди полунощ е на хубаво, след полунощ- на лошо;
че ако намериш копче на улицата, ще намериш нова любов;
че ако черна котка те погледне в очите ще ти донесе късмет,
но ако ти мине пътя ще ти развали деня.
Знам, че да видиш малко дете да пада е на щастие,
а да сънуваш с/у първи би било добре.
Каквото сънуваш срещу сряда ще се сбъдне.
Ако пък плачеш насън, наяве ще се радваш.
Знам, че след плач е най-добре
да взимаш мента, глог и валериан.
И да не пиеш спиртно!
Убедила съм се, че ако се целуваш с някого повече от 2 пъти
( две партита, две нощи, два дни, два часа)
ще свърши зле.
3 е или на приказно хубаво
или на кошмарно лошо.
Да започваш връзка през март е направо пагубно.
Води след себе си много "не исках да става така..."
Март e месец на разврата .
Няма ни-що случайно, че съм се родила през март.
Първите дни на март наричат Заемници или Броени дни.
Следващите дни на март са посветени на плячкосване на територии.
Психологически имам предвид.
Чаша вода през нощта до главата ти разваля магията.
А когато спиш гол, виждаш
подсъзнанието си.



Мирише ми на ново. На прииждащи емоции. И на хубави. И на лоши.
Дъхът ми носи март, дъхът от следващите грешки.
Да съм изпаднала в осъзнат
комоциум, не съм.
Само че, ако трябва да го гледам
дъъъъълго и да си повтарям, че греша... март ще бъде интересно.
Няма нищо невъзможно.
Sexgod.

СлънцеМое -‘๑’- каза: ssssssssssssexxxxxxxxx
ники/сгсаг каза: i naaarkoootiicii
СлънцеМое -‘๑’- каза: totalen razvrat
ники/сгсаг каза: i mnogo bireni izku6eniq
СлънцеМое -‘๑’- каза: i ne samo bireni
ники/сгсаг каза: i plutskoto privli4ane
СлънцеМое -‘๑’- каза: neee ne mi govori za plutsko privli4aneee :x
СлънцеМое -‘๑’- каза: to napr e jivotinsko
ники/сгсаг каза: jivotinski navici alkohol i mnogo mesta za polivane znam
ники/сгсаг каза: ..



йес бе!
променяме света!


Няма коментари:

Публикуване на коментар