понеделник, март 15, 2010

Добрите момичета са радост на небето, лошите момичета са радост навсякъде!

17? 17!!!!!!!!!!

кой какво изпи-не го броиме.кой с когo щe спи-не го броиме!

Мили мишлета, аз ви целувам, идвам да потанцувам!

Харесвате ми. Мнооого ми харесвате.
Как пиете, как танцувате, как слушате, как се целувате.
И голи ми харесвате, и облечени; и на диваните, и под масите.

Извън контрол.
И понеже знаем, че

Танците са вертикално изражение на хоризонтални желания

как да опиша какво се случи?!
Ня-ма думи за това, какво беше, няма шанс да беше тооолкова добре!
И начин няма да изкажа колко много ви благодаря, мила моя оргия!
Парти ли?!
това беше начин да си кажем толкова много истини по 50 000 повода, с чалгата, с хаоса, с алкохола, с тортата, с токчетата, с цветята, със съборените столове, със салфетките, с поздравите, с целувките, с прегръдките, с танците, с погледите, с всичко друго, но не и с думи.

главата ми - на 18о градуса.
партито - точката на кипене.
всичко е добре, когато има house.
и всичко става, когато има чалга.
с точните хора, на точното място, в точното време.
ние никога не сме моногамни.
това прави партита такива.

Моят Рожден Ден беше най-доброто преживяване наоколо.
*Ако сте пропуснали-сте пропуснали много.
Когато сваляме дрехите и падат задръжките, когато вдигаме достове и се чукаме...за наздраве, когато пием на екс и от снимките ни лъха на секс, когато сме малки развратници с големи възможности- всичко е такова, каквото го поисках.

И тук едно двойно голяяяямо Мерси, придружено с много Мартини, на всичките мои перверзници :*:
че от пиано бар го превърнахме в бар за пияни; че от торта за ядене стана торта за мазане; че патрончетата направиха Алекс нашия най-добър DJ (дори да е моментно извън системата xD) ; че градусът направи всичко да изглежда нормално; че от сън и алкохол спомени няма; че вестибуларният ми апарат от снощи не работи; че Милата е прегракнала от това да ми казва колко е щастлива; че Весето се обяви официално за кифла; че Марти ми каза кои са истинките приятели; че развратните снимки вече не ни шокират; че нищо не си беше на мястото, включително и някои, които прекараха едно дълго време на пода, под някой или в/у чашите; че Златото ми пожела най-прекрасното вдъхновение; че на Бобето всичко й се връща тройно :* ; че ми бяхте много хубави и щастливи; че ми подарихте повече емоции и ми пожелахте повече секс, отколкото алкохол сме изпили заедно.

от компромати идват спомени, а най-добрите спомени са тези всички глупости, които свършихме снощи

Voulez vous coucher avec moi ce soir? je t'aime!!!!!!!!

П.С: Benny Benassi - Satisfaction е официалната песен на 17 годишните


Няма коментари:

Публикуване на коментар