четвъртък, февруари 18, 2010

Вземи ме.

изтръпвам. когато си наоколо. обичам да ме караш да те искам. само, заради начина, по който ти отива да си моят нов разврат.

кажи да.

усещам сърцето ти през дрехите си.

не е трик. нито игра на разума ти.
просто сърце е.
усещане за чуждата плът.

като дежа вю съм ти.
като дъх на люляк посред късна зима.
като восък съм.
като чужда рана.
като бяла памет.
като токов удар.
като късо съединение.
и психично отклонение.
като часовник без стрелки.
като всичките.
като всичките звезди.
като дъх съм.
ти ме носиш.
те ме искаш.
като сладка драма съм за теб.
необратима, луда, необятна.
като хапка сласт.
твоята луда, неуморна страст.
като свят, изпълнен с думи.
като чаша вино в късно лято.
като прах по книги с уроци за живот.
аз съм образа на сцената ти.
аз съм твоята актриса.
като приказка съм ти.
и режисирам.
че съм шепота ти през май.
знам, че нощ съм, но не ме проспиваш.
ти ме дишаш.
ти ме чакаш.
и откриваш.
като твоята целувка съм.
като истинските чувства.
аз разум не съм.
и живея всяка късна есен в твоя сън.
аз съм вдъхновнието ти.
твоето най-греховно изкушение.

аз съм ти.

аз.знам.как.да.те.накарам.да.останеш.


Няма коментари:

Публикуване на коментар