понеделник, април 05, 2010

искам да е сладко, да горчи и да си мой.

искам да завържа очите ти с кърпа от тъмно червено сатенено привличане.
искам да те заведа по тъмно пред входа и да шепна на въздуха, че си само със мен.
искам да ти разкажа последния си сън, мръсните си фантазии.
искам да те усещам как дишаш от горещия въздух.
искам да те гледам, когато очите ти се отварят за звездите в черното мастило.
искам да казвам на вятъра как да гали косите ти.
искам да хвана ръката ти, когато не гледаш и в мрак от ванилия да скрия моята в нея.
искам да уловя тъгата от лешниковия поглед.
искам да претегля щастието си, когато те гледам.
искам да запиша в дланите ти моите инициали.
искам да изричам името ти без болка.
искам да те прегръщам и вдишвам в банален кръговрат под дъжда.
искам да слушам мелодията, която разказва гласът ти.
искам да те гледам развълнуван.
искам да те направя моя история, моята приказка.
искам да преливам на блясъци, когато ме виждаш.
искам да те описвам с пръсти под жаркото слънце.
искам да те снимам как сияеш на сцената.
искам да отвориш сетивата си за мен.
искам да почукаш на вратата на Чудото за случване.
искам да те усмихна, да те засмея, да те разплача.
искам да съм ти гняв, да съм болка, твоята гибел.
искам да те допивам с въздишки през средата на лятото.
искам да те срещам наблизо, със сигурност.
искам да те допиша с мечти и метафори.
искам да те изричам.
искам да те помоля да останеш.
искам да те обещая на нощта си.
искам да съм твоят месец Май.
искам да е сладко, да горчи и да си мой.




искаш ли със мен да сънуваш...тази нощ отивам някъде...
там, където не съществуваш...тогава времето ще спре...
пиша върху лист от коприна...едно единствено желание...
когато искам да си замина...пак изгубвам те...

Няма коментари:

Публикуване на коментар