сряда, декември 16, 2009

Голямата Трета

аз просто се влюбих в нея! Само аз ли?! Неее!!!!!!!!!!!

(и не само алкохолът беше виновен..!)



След дълги колебания, увещания, обещания, разкаяния, страдания, мълчания и писания най- сетне се реших и аз да ида на тази Велика екскурзия. Честно, в началото изобщо не ми се нравеше, поради (не)ясни причини, затова ми отне доста време да се стегна и да взема правилното решение, че всъщност ТРЯБВА ДА ОТИДА! Така де. Трета беше. Или щеше да е прекрасно, или щеше да е ужасно. А понеже взех, че се научих да рискувам… е, взех, че започнах и да печеля от несигурното.

Това екскурзионно пътуване всички знаем с какво ще се запомни- с чорапите на Бобето, с това, че мен все ме чакаха, с Голямото издирване на тоалетна из Самоков, с бифор-партито в автобуса, с афтър-партито навсякъде, с многото алкохол (софиянски), с любимата ми оргия на още по- любимите ми а2, с които бяхме сформирали най-разбиващата компания!!!! , с нещото на Теди xD, с Лафера, с най-глупавия боулинг, най- дивата чалгия, с най-големия автобусен, хотелски и дискотечен хит на Преславка, с неспиращите поздрави, с изобилието от целувки, с непрестанния купон ЦЯЛА НОЩ, с 300-те снимки, с (не)спането, с размитите граници от алкохола, с бутилката шампанско, с водката в 9 часа сутринта, с най- големите КУПОНДЖИИ!

Писна ми от Велинград! Обичам Боровец и искам още, още, още много пъти там, с тези хора, по този начин, в същия хотел, в същите асансьори и същата дискотека, през същите стаи да мина и да изгубя 30 минути от паметта си… предполагам, че ще е завинаги.



Малко за тях:

Те бяха ужасно мили, грижовни и ми подариха безкрайно много хубави мигове. И стотици комплименти. Те бяха Алекс, Сашо, Венци, Юли, Теди, Марти, Минето и Бобето. Те умеят да се забавляват НЕВЕРОЯТНО и не ум пука какво мислят другите. Те са страхотни купонджии и неуморни пиячи xD. Те се целуваха и се обичаха, не спряха да се смеят, не спряха да танцуват, всички ги гледаха и всички им завиждаха. На тях им хареса, те ще се върнат отново там и аз отново искам да съм с тях. Те бяха УНИКАЛНАТА оргия, с Големия буфер и хиляда шеги, лафове и порции в ресторантите, от смях също..!


“Нямам грам имунитет към мъже измамници,

но което чувствам с теб мина всички граници…
Наивница най-голямата наивница

на годината съм аз поздрави ме!”


Малко за мен:

Аз бях притеснена, но от това чувство и спомен не ми остана. Аз бях малко кучка, хубава и закъснявах. Не, не бях скромна, но не ми и пука. Бях зяпана и обсъждана, но такива бяхме всички. Излизах от “Развратната стая” и ме гледаха неодобрително, но пак се връщах там. И ми беше хубаво. Малко “недостъпна” и неспряла се да танцува. Малко, добре де, доста пияна и от части позабравила какво се случваше по едно време. Малко лигла и 3 часа поспала. Боляха ме всички стави, мускули и части, но прекарах безумно добре и още нямам думи да изкажа какво преживях. Бях целувана, сваляла и сваляна, корумпирана от пристрастие към определени мъжки типове И МНОГО, МНОООООГО ЩАСТЛИВААА!!!!


“Тази вечер е горещо, а си толкова облечен.
Не че нещо, не че нещо, ама как издържаш вече?
Бързо ли говоря бейбе или бавно слушаш ти
днес ми се целува с тебе,ще го направя казвам ти!”


Малко за другите:

Доста загубиха, доста не дойдоха, а онези… поопознахме се. С един ли, с двама ли… в нечии легла и различни стаи… Доста поздрави отнесоха, с доста Азо. Позяпаха ни, когато не бяха прекалено близо…

Намеци ли??! Не. Хубаво се целуваш. Мисля.

Каквото-става-в-Боровец-си-остава-в-Боровец!

Завиждайте, моля!

(и не само алкохолът беше виновен..!)



4 е хубаво число ♥♥♥♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар