сряда, октомври 28, 2009

Малко признание.

Тези малки неща, които те създават. Такъв. Такава.
Онези, всички неща, за които ти винаги си там.
Хапчице.^^
Тъй щастлива съм и се радвам, че те има.
Благодаря ти.

тези неща:


Има приказки

(в които с теб живеем).

Принцове

(които още чакаме).

...

Щастливи краища

(които още дълго с теб ще чакаме).

Лято

(което изживяхме заедно).

Завинаги

(дано да е завинаги).

Изгреви

(които ще посрещаме по махмурлийски).

Съвпадения

(които ще са най- щастливите ни мигове).

Гари

(на които ще се чакаме).
Влакове

(които ще ни разделят).

Париж

(който ти го пожелавам).

Сладоледи Рафи

(с които ще ме мажеш).

Доброта

(която винаги ще бъдеш).

Думи

(които никога няма да ми стигнат, за да кажа колко много си за мен).

Guns N’ Roses

(след които ти си друга ).

Джони Деп

(заради когото няма да можеш да спиш).

И…

аз

(която много те обичам).

Няма коментари:

Публикуване на коментар